Kontakt os

Skriv eller ring meget gerne til os, hvis du har brug for vores hjælp, har en god idé eller noget på hjertet, som du gerne vil dele med os.

Vores telefon er åben alle hverdage kl. 8-22.

Mail til os: info@kaffetid.dk
Ring til os: 42 34 93 99

Eller udfyld denne formular. 🙂

Mest stillede spørgsmål (FAQ)

Kan jeg opsige mit medlemskab?

Ja. Selvom vores kaffekasser er en abonnementsordning, har vi ingen binding. Det betyder, at du til enhver tid kan vælge at stoppe dit abonnement (selvom det vil gøre ondt helt ind i vores hjerter).

Du kan gøre dette ved at kontakte vores søde kundeservice på info@kaffetid.dk.

Fra den dag, vi deaktiverer dit abonnement, vil du ikke blive trukket for flere kaffekasser. Den sidste Goodiebox, du modtager, vil således være den, du sidst har betalt for inden din opsigelse

Vi gør opmærksom på, at ønsker du at opsige dit abonnement fra den kommende måned, så skal vi venligst modtage din udmeldelse inden d. 25. I den aktuelle måned. Ønsker du f.eks. at opsige dit abonnement fra juli af, så skal vi venligst modtage din udmeldelse inden d. 25. juni.

Skulle vi være så heldige, at du vil tilbage i Kaffetid-familien, kan du til enhver tid logge ind på din profil på vores hjemmeside og genaktivere dit abonnement ved at trykke på knappen “bliv medlem” under fanen “GB ABONNEMNET”.

Hvordan har KaffeTid.dk det med bæredygdighed og økologi?

Vi stræber efter at være en miljømæssigt ansvarlig virksomhed, og derfor er miljøvenlige og økologiske produkter naturligvis noget, vi har med i overvejelserne, når vi finder produkterne til vores månedlige oplevelseskasser.

Vi kan dog desværre ikke love, at vi udelukkende leverer miljøvenlige og økologiske produkter i vores oplevelseskasser.

Er Kaffekassen tilpasset mit behov?

Når du tilmelder dig en oplevelseskasse, vil du modtage en prøvekasse til at starte med. Denne kasse vil indeholde 4 små poser kaffe, som vil give dig en idé om hvad der er i vente de næste mange gange.

Vi kan desværre ikke skræddersy en kasse til lige præcis dig. Vi er dog opmærksom på at vi i fremtiden bestræber os for at nå det punkt hvor du selv kan vælge, bønner, ristning, område, og meget meget mere.

Spørgmål om 5-5-5 model

Kan jeg slippe for at støtte?

Alle priserne på Kaffetid.dk er ikke kalkuleret med at skulle støtte plant et træ. Det er et tiltag vi har taget efter prissætningen, fordi det ikke skal være en ekstra byrde for kunden. Derfor skal du ikke se det som en udgift for dig. Vi betaler af vores overskud, så den regning tager vi os af. 
Med andre ord så kan du ikke undgå at nogen af pengene går til at plante træer. Men den regning er vores. 

Hvad går støtte-pengene til?

Pengene går kort og godt til at kunne plante træer i danske institutioner, alt fra vuggestuer, børnehaver og skoler i Danmark. Udover dette så er der også EU projekter som har brug for træer. Fx. skovbrande, i krigssituationer, og andre krisesituationer hvor naturen er blevet beskadiget. 
Man kan se meget mere på www.plantettræ.dk

Kan jeg støtte med mere pr. måned?

Hvis det er kommet så vidt at du godt kunne tænke dig at støtte tiltaget endnu mere pr. måned. Så er du velkommen til at skrive til os på Info@kaffetid.dk og så opsætter vi en ekstra donation på det beløb du ønsker sammen med din oplevelseskasse.

Spørgsmål om Køb

Kan jeg genoptage mit abonnement?

Du kan nemt genaktivere dit abonnement ved at logge ind på din profil og trykke på fanen abonnement og derefter “Forny”. Hvis dine kortoplysninger er forældede, vil du blive bedt om at opdatere dem først. Når dit abonnement er genaktiveret, trækker vi beløbet for dit abonnement med det samme og sender dig den aktuelle boks (såfremt lager haves), som vil være hos dig indenfor 1-4 hverdage.

Kan jeg fortryde mit køb?

Ja. Du kan ombestemme dig indenfor 14 dage. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager din kaffekasse. Denne fortrydelsesfrist skal altid omfatte mindst syv arbejdsdage. Du kan læse mere her: https://kaffetid.dk/handelsbetingelser/

Kontakt vores kundeservice på info@kaffetid.dk, så kan vi guide dig – og hvis du har haft super travlt, og der er gået mere end 14 dage, så finder vi også en løsning på det.

Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Så snart, du har tilmeldt dig Kaffetid, trækker vi betaling for din første Kaffekasse. Betalinger for efterfølgende kaffekasser trækkes den sidste hverdag i måneden. Dvs. At du f.eks. vil blive trukket for juliboksen den sidste hverdag i juni måned. Bemærk, at der i nogle perioder vil være to betalinger i din første måned. Lad os forklare:

Melder du dig ind i starten af en måned, vil vi, i forbindelse med indmeldelsen, trække betaling for sidste måneds boks, som vi sender afsted med det samme (vi sender denne kaffekasse, da vi ønsker, at du skal have mulighed for at opleve vores bokse så hurtigt som muligt i stedet for at vente til den hemmelige udsendelsesdato omkring midten af hver måned). Derefter trækker vi betalingen for den aktuelle måneds kaffekasse indenfor en-to uger efter første betaling. Du kan læse mere om forsendelsen af dine første kaffekasser under ”Hvornår kan jeg forvente at modtage min første kaffekasse?”

Ønsker du ikke at beholde en specifik boks, kan du altid gøre brug af din fortrydelsesret og sende boksen tilbage til os. No questions asked. Kontakt blot vores søde kundeservice på info@kaffetid.dk.

Spørgmål om levering

Hvornår bliver min første kaffekasse leveret?

Vi kender alt for godt den utålelige og lange ventetid, fra man bestiller et produkt på nettet, til man rent faktisk modtager det. Idet vores kaffekasse-udsendelse kun er én gang om måneden, kan der være lang tid mellem bestillingen og modtagelsen. Derfor har vi valgt, at vi sender dig en kaffekasse, så snart du har meldt dig ind. Din første oplevelseskasse bliver derfor vores senest udsendte boks (såfremt lager haves), som du kan forvente at modtage allerede indenfor en uges tid.

Dvs. at hvis du melder dig ind i starten af juli måned, modtager du den kaffekasse, vi udsendte i juni først. Du modtager selvfølgelig også vores kaffekasse for juli senere på måneden, når vi sender boksen ud til vores medlemmer.

Melder du dig ind i slutningen af juli måned, får du vores kaffekasse for juli som den første, og dit abonnement kører derefter automatisk fra august måned.

Hvornår kan jeg forvente at modtage min kaffekasser?

Kaffetid er et månedligt abonnement, og vores bokse bliver altid sendt afsted i slutningen af måneden. Den specifikke udsendelsesdato er altid en hemmelighed, da vi elsker at overraske vores medlemmer – men vi sender dig altid en mail og annoncerer på Facebook og Instagram, når vi sender månedens oplevelseskasse afsted. Efter udsendelse modtager du din kaffekasse indenfor en uge.

Psst.. Hvis du hopper ind på din profil, kan du altid se, hvilken uge vi sender boksen ud i.

Hvad er forskellen på DAO og Bring?

Som kunde hos Kaffetid.dk bliver dine ordre sendt igennem GLS.

Når du får din kaffekasse leveret med GLS er der to valgmuligheder:

Levering til nærmeste pakkeshop:

– Ønsker du denne levering, kan du blot tilmelde dig med en privatadresse og vælge hvilken pakkeshop du gerne vil hente i.

Levering til privatadresse:

– Ønsker du levering direkte til din arbejdsplads, skal du indtaste din arbejdsadresse, huske at skrive virksomhedens navn på, og vælge ‘virksomhedsadresse’ under adressetype. Ønsker du levering direkte til din hjemadresse, skal du indtaste din privatadresse,

Uanset hvilken leveringsform du vælger, modtager du en sms og mail, når din kaffekasse er leveret. Alle former for levering er inkluderet i dit Kaffetid abonnement, og du betaler derfor ikke mere eller mindre, hvis du vælger pakkeshop fremfor privatlevering.